Splošni pogoji spletne trgovine rezervni-deli.tehes.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

 

Tehes.si je spletna trgovina, s katero upravlja samostojni podjetnik Servis in prodaja, Gašper Temlin s.p., v nadalnjem besedilu “trgovec”. Svetujemo vam, da pred uporabo strani spletne trgovine pazljivo preberete spodaj navedene Pogoje poslovanja. Z uporabo spletne strani izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji. Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da ne uporabljate spletne trgovine tehes.si. Trgovec si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletnem mestu tehes.si kadarkoli in brez vnaprejšnjega obvestila. Vse spremembe so zavezujoče za kupce, zato vam priporočamo, da pred nakupom artiklov iz tehes.si preberete pogoje poslovanja.

Upravitelj spletne trgovine rezervni-deli.tehes.si (tehes.si):

Servis in prodaja, Gašper Temlin s.p.
Kurirska pot 14
4207 Cerklje na Gorenjskem
E-pošta: info@tehes.si
url: rezervni-deli.tehes.si
TRR, UNICREDIT BANKA SLOVENIJA d.d.: SI56 2900 0005 2141 334

Davčni zavezanec: DA
Davčna številka: SI29830028
Matična številka: 6537189000

Poslovna enota:

TEHES.SI - rezervni deli za belo tehniko.
Savska cesta 1
1230 Domžale

 

Člani spletne trgovine in uporabniki:

V spletni trgovini lahko opravljate nakupe kot posameznik – fizična oseba ali pa kot podjetje oziroma pravna oseba. Pod pravno osebo se smatrajo podjetja, samostojni podjetniki in posamezniki, ki uporabljajo nakupljeno blago v pridobitveni dejavnosti.

Fizične osebe so izključno uporabniki, ki pridobivajo in uporabljajo blago in storitve za namene izven njihove pridobitne ali poklicne dejavnosti. Za kupce, ki so fizične osebe po tem pravilu veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov ter določila Splošnih pogojev poslovanja.

Pravne osebe so uporabniki, ki blago in storitve pridobijo ali uporabljajo za namene njihove pridobitne ali poklicne dejavnosti. Za kupce, ki so pravne osebe po teh določilih veljajo pravila Splošnih pogojev poslovanja, ki jih sprejmejo ob registraciji oziroma, ob oddaji naročila ter določila Obligacijskega zakonika. V primerih, ko naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov le v primerih, ko je to posebej navedeno v samem zakonu.

 

Cene:

Vse cene v spletni trgovini tehes.si so navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Cene veljajo ob sklenitvi pogodbe, oziroma ko kupec dobi sporočilo, da je naročilo v obdelavi. Cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Ponudba velja po teh pogojih do prodaje zalog.

 

Načini plačil:

  • Ob prevzemu, z gotovino ali bančno kartico. Naročilo plačate dostavljavcu, ko vam le-ta dostavi naročeno blago. Celotna kupnina + stroški dostave so navedeni v naročilu, in držijo, razen če ni bilo kasneje kako drugače dogovorjeno.

  • Po predračunu. Po oddaji naročila, na vaš elektronski naslov prejmete predračun z podatki in navodili o plačilu predračuna.

Pri osebnem prevzemu na poslovni enoti je možno plačilo z gotovino ali po predračunu.

 

Naročila:

Podatki o sklenjeni pogodbi oziroma o oddanem naročilu so shranjeni pri trgovcu. Dosegljivi so v podatkovni bazi trgovca (dostop po elektronski pošti ali po telefonu). Pogodba se lahko sklene v slovenskem jeziku. Pogodbo oziroma naročilo lahko sklenete po telefonu, elektronski pošti ali internetu preko spletne trgovine. Popravke ali dodatke k naročilu nam lahko pošljete po elektronski pošti.

 

Koraki nakupa – sklenitev pogodbe:

1. Napolnite košarico
Izbrane izdelke (in njihovo količino) s klikom na gumb "Dodaj v košarico" dodajte v košarico.

 

2. Izpolnite podatke za dostavo in plačilo
Nakup lahko poteka brez predhodne registracije. Izpolnite podatke za dostavo, izberite način plačila in zaključite naročilo s klikom na gumb »Oddaj naročilo«. Z oddajo naročila je povezana obveznost plačila podjetju.

 

Naročilo potrjeno – pogodba sklenjena

V roku najkasneje 72 ur med delavnimi dnevi (sobota, nedelja in dela prosti dnevi so nedelavni) trgovec pregleda naročilo, preveri dobavljivost izdelka ter potrdi naročilo oziroma ga zavrne. V primeru, da se cena v času obdelave naročila spremeni, se trgovec zavezuje, da bo poskusil ponuditi uporabniku nižjo ceno ali ponuditi ustrezno rešitev, ki bi bila obojestransko zadovoljiva. Trgovec si pridržuje pravico, da pokliče uporabnika na njegovo telefonsko številko oziroma ga kako drugače kontaktira.

Kupec ima možnost preklicati naročilo v vrsti preko elektronske pošte v času dveh ur. Naročilo se hrani v “Arhivu” na strežniku ponudnika.

 

3. Odprema naročila
Trgovec zapakira s priloženim originalnim računom.
Vaše naročilo bomo obdelali in predali v pošiljanje. Obvestilo s podrobnostmi naročila prejmete na svoj e-naslov. V nekaterih primerih lahko za potrditev podatkov o naročilu/plačilu pričakujete naš klic.

 

4. Dostava na vaš dom
Paket z naročenimi izdelki bo dostavna služba dostavila na vaš naslov v najkrajšem možnem času. Izdelke boste prejeli preko naše dostavne službe.
V primeru, da v času dostave ne boste doma, vas lahko kurir pokliče na telefonsko številko oddano ob naročilu.

 

Preklic naročila:

Oddana naročila preko spletne trgovine tehes.si lahko kupec brez dodatnih stroškov prekliče v roku dveh ur po oddaji naročila. Preklic naročila mora kupec opraviti preko elektronske pošte info@tehes.si, oziroma s klicem na 031 848 014.

V elektronskem sporočilu je obvezno potrebno navesti naslednje podatke:

V naslovu sporočila: Preklic naročila
V vsebini sporočila:

a) ime in priimek kupca
b) naslov kupca
c) številka naročila

 

Dobavni rok:

Trgovec se bo potrudil, da bo blago dostavljeno do naročnika v navedenih rokih. Po oddaji naročila boste prejeli njegovo potrditev, ki vsebuje potrditev naročenih artiklov in skupno ceno. V potrditvi naročila bosta navedena tudi telefonska številka in naslov elektronske pošte za stike s kupci, na katerega se lahko obrnete v primeru kakršnihkoli vprašanj ali pripomb v zvezi z vašim naročilom. V primeru, da blaga, ki ste ga naročili, ni na zalogi, se bomo z vami dogovorili o dobavnem roku. Trgovec si pridržuje pravico, da lahko v času do izdaje statusa, da je naročilo “V obdelavi”, naročilo za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji ne more izvesti, zavrne.

 

Dostava:

Če je naročeno blago na zalogi se bo trgovec potrudil da bodo naročila odpremljena še isti ali naslednji dan (velja za naročilo oddana do 14:30 ure).
Rok dobave za artikle, ki niso na zalogi je naveden na strani posameznega artikla v obliki »Razpoložljivost: Dobavljivo (število dni oz, tednov)«.
Dostavo naročenega blaga opravlja naš pogodbeni partner (GLS).
Dostava blaga je omejena na ozemlje RS.

Za dostavo poskrbi GLS General Logistics Systems Slovenia, logistične storitve d.o.o. (GLS), večinoma naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku sedmih delovnih dni.
V primeru, da vas ob času dostave ni na naslovu, se bo dostavljalec dogovoril z vami o ponovni dostavi brez dodatnih stroškov, seveda je dostavljalcu dovoljeno, da vas pokliče na kontaktno številko, katero ste oddali ob prijavi na spletni strani.

V primeru, da zaloga poide, vas bomo o tem nemudoma obvestili in vam predstavili ostalo ponudbo ali vam sporočili dobavni rok za naročene artikle.
Dobavni rok začne teči ob 16.00 uri na dan prejema potrdila o plačilu oziroma od takrat, ko ste dobili po elektronski pošti obvestilo, da je vaše naročilo “V obdelavi”. Dobavni rok je takoj iz zaloge, razen če artikla ni na zalogi, potem se bosta trgovec in naročnik dogovorila kdaj najhitreje lahko artikel pride na zalogo. Artikli, ki so na zalogi, bodo odposlani že isti dan ali naslednji delovni dan po prejetem naročilu. V primeru, da izdelki niso na zalogi, vas bomo obvestili o nameravanem roku dostave.

Dostava se izvaja preko naših pogodbenih partnerjev GLS.
Strošek dostave krije kupec in sicer v vrednosti 4.50€ (velja za kakršnokoli količino nakupa in plačilom ob prevzemu).
Dostava se ponavadi vrši v dopoldanskem času. Če dostava ni uspešna oziroma če ste ob času dostave odsotni, vam dostavna služba pusti obvestilo. Priporočamo tudi, da ob naročilu navedete telefonsko številko na katero ste vedno dosegljivi (npr. vaš GSM), saj vas bodo v primeru da je paket večjih dimenzij, predhodno poklicali.
Naročene izdelke lahko osebno prevzamete tudi v naši poslovalnici Domžale, ob prehodnem naročilu in seveda predhodnem klicu trgovca.

 

Varovanje podatkov in zasebnost:

Registracija in/ali vpis osebnih podatkov spletno trgovino tehes.si je nujen in izključno potreben samo za pravilno izvajanje storitev trgovca. Trgovec ne bo nikoli posredoval, prodal, dal v najem ali kako drugače trgoval z vašimi osebnimi podatki. Vaši osebni podatki ne bodo nikoli uporabljeni, če se ne strinjate z načinom uporabe. Uporabnikom je na voljo vpogled v podatke, ki jih hranimo o njih, preko njihovega uporabniškega računa.
Trgovec v spletnem mestu uporablja kar nekaj različnih varnostnih tehnologij za zaščito vaših podatkov in zasebnosti.
Vse podatke, pridobljene ob naročanju, bo trgovec uporabljal izključno v namene lastne spletne trgovine in jih ne bo delil, prodal ali uporabljal v kakršnekoli druge namene in s tretjimi osebami.

 

Avtorske pravice:

Spletna trgovina tehes.si in vsi podatki, opisi izdelkov, programska koda, tehnologije, slike artiklov in grafika ter ostali ne našteti elementi prikazani na spletnem mestu trgovca so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in drugimi zakoni in uredbami avtorskega prava in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati, brez predhodnega pisnega dovoljenja. Tukaj uporabljene blagovne znamke, imena podjetij ali proizvodov so registrirane blagovne znamke njihovih lastnikov.

 

Odgovornosti:

V spletni trgovini tehes.si se trudimo po svojih najboljših močeh, da bi spletno mesto vključevalo točne in ažurne informacije o izdelkih, cenah in zalogi.

Slike artiklov so dejanske vendar lahko pride do manjših odstopanj pri odtenkih barv ter obliki artiklov saj proizvajalci nadomestnih delov lahko pri novi verziji nadomestnega dela spremenijo obliko ali barvo, kar ne vpliva na funkcionalnost oziroma namembnost nadomestnega oz. rezervnega dela. Trgovec se bo potrudil za ažurnost posodabljanja slik artiklov.

Trgovec stremi k najvišji mogoči stopnji ažurnosti in pravilnosti objavljenih podatkov na spletnem mestu. Kljub temu pa lahko zmanjšana stopnja delovanja uporabljene tehnološke rešitve, vnos, prenos ali pa kakršnakoli druga obdelava podatkov povzroči napako, ki je prikazana na spletnem mestu. V primeru, da obiskovalec spletne strani ocenjuje, da gre za napačno prikazan podatek, lahko trgovcu sporoči na kontaktne naslove. Trgovec ni odgovoren za občasno nedelovanje strani.

Trgovec ni odgovoren za morebitno škodo, nastalo zaradi nezmožnosti dostopa in uporabe informacij na spletni strani.

Trgovec ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave artiklov, ki jih nima na zalogi v lastnem skladišču, razen v kolikor bi jo trgovec ali oseba, za katero je podjetje odgovorno, povzročilo namenoma ali iz malomarnosti.

 

Poškodbe pri transportu:

Kupec je pri prevzemu pošiljke dolžan pregledati njeno vsebnost. V primeru, da so na pošiljki fizične poškodbe, ali da manjka njena vsebina in pošiljka kaže znake odprtja, je kupec dolžan celotno pošiljko (paket, zaščitna embalaža, izdelki) reklamirati pri dostavljalcu, ki je dolžan rešiti reklamacijo na svoje stroške, če se mu dokaže odgovornost. O poškodovani pošiljki nemudoma kontaktirajte prodajalca na email ali po telefonu.

 

Odstop od pogodbe in vračilo blaga:

Kupec lahko v roku 14 dneh od prevzema blaga odstopi od pogodbe skladno z določili 43., 43.a, 43.b, 43.c, 43.d, 43.e, 43.f, 43.g členi ZVpot.
Svoj odstop od pogodbe mora pisno sporočiti na naslov TEHES.SI, Savska cesta 1, 1230 Domžale ali na e-naslov info@tehes.si pisnem sporočilu o odstopu mora priložiti odstopni obrazec, ki je na voljo tukaj.
Ob odstopu od pogodbe kupcu ni potrebno navesti razloga za odstop od pogodbe.
Strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je le strošek vračila blaga.
Ne prodajamo blaga, ki ga ni moč vrniti po pošti. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Kupec mora vrnjeno blago vrniti podjetju najkasneje v 14 dneh od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).
Blago mora biti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, z originalno embalažo.
Prodajalec bo kupnino vrnil kupcu najkasneje v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu oz. po prejemu vrnjenega izdelka.
Kupnino za vrnjene artikle vam bomo nakazali na vaš transakcijski račun ali vam po dogovoru šteli kupnino kot dobropis pri naslednjem nakupu. Denar vračamo izključno na transakcijske račune in ne izplačujemo gotovine.
Možnost odstopa od pogodbe oziroma vračila izdelkov ne velja v primerih kot jih določa veljavni ZVpot.

Možnost vračila ne velja:

Za blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih kupca oz. je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
za blago, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ker je neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
za blago, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro poteče rok trajanja;
za zapečatene avdio ali videoposnetke in računalniške programe ali če je kupec po dostavi odprl varnostni pečat;

Izdelka potrošnik ne more in ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe ampak sme opraviti ogled in preizkus prejetega izdelka zgolj v obsegu kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno preizkušanje, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo izdelka, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe. Izdelek, ki je predmet vračila, mora biti nerabljen, nepoškodovan in v originalni embalaži. Priložena mora biti tudi kopija računa ali drugega ustreznega dokumenta.

Obvestilo o odstopu od pogodbe si lahko prenesete TUKAJ.

Pozor!
Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo določila tega poglavja ne veljajo.

 

Garancijski pogoji za blago:

Garancija velja za izdelke, ki so kupljeni na podlagi priloženega računa in je na računu ali garancijskem listu navedena garancijska doba. Kot datum prodaje pa velja datum na računu. Garancijo se uveljavlja z računom ali kopijo. Garancija za vse izdelke, ki imajo garancijo, je 12 mesecev. Za izdelke, ki imajo daljšo garancijsko dobo, je le-ta posebej označena.
Garancija velja za izdelke navedenih v pravilniku o blagu, za katero se izda garancija za brezhibno delovanje:
Pravilnik o blagu, za katero se izda garancija za brezhibno delovanje.

Garancija ne velja za potrošni material!

Prodajalec je, v skladu z zakonom, dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri prodajalcu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca ali samo z računom. Vse tovarniške okvare in pomanjkljivosti, ki bi nastale v garancijskem roku bodo odpravljene brezplačno. Prodajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom.
Garancija praviloma ne velja za: potrošni material, baterije, Ni-Cd, NiMH akumulatorje, žarnice, elektronske komponente in podobne izdelke.

Garancija preneha veljati pri:

  • okvarah nastalih zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in okvar v primeru višje sile (napetostni sunek, strela….)
  • če je v izdelek posegala nepooblaščena oseba ali če je ugotovljeno, da je kdo posegal v izdelek brez našega pisnega dovoljenja.
  • pri spremembah na aparatu
  • pri nestrokovnem dodajanju konstrukcijskih sklopov, samovoljnem ožičenju elementov kot so stikala, potenciometri, vtiči itd.
  • pri uporabi drugih elementov, ki originalno ne spadajo k aparatu
  • pri priklopu na napačno napetost ali vrsto toka
  • pri napačnem upravljanju ali poškodbah zaradi malomarnega ravnanja
  • pri defektih, ki nastanejo zaradi premostičenih varovalk ali zaradi uporabe napačnih varovalk

Za artikle, ki nimajo garancije. V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov nudimo možnost da artikel oddate v reklamacijo skladno z našimi pogoji poslovanja.

V kolikor želite dodatne informacije v zvezi z pooblaščenimi servisi in garancijo, se obrnite na trgovca.

 

Stvarne napake:

Stvarne napake so v praksi zelo redke. Če menite, da kupljeni izdelki že ob nakupu niso imeli lastnosti, ki so potrebne za njihovo normalno rabo ali promet in v drugih primerih, ki jih kot stvarne napake določa Zakon o varstvu potrošnikov, in nas o tem pravilno ter najkasneje v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita, a najkasneje v roku dveh let odkar je bilo blago izročeno, obvestite, lahko zahtevate, da:

brezplačno odpravimo stvarno napako na izdelku ali
vrnemo del plačanega zneska v sorazmerju s stvarno napako ali
izdelek s stvarno napako zamenjamo z novim brezhibnim blagom ali
vrnemo celotni plačani znesek.

Izdelek nam dostavite v pregled. Prosimo, da izdelku priložite obrazec za vračilo blaga, tako da bo postopek hitreje stekel.
V primeru reklamacije za kupljen izdelek, kupec vrne izdelek na svoje stroške prodajalcu. Pri pošiljanju izdelka na naš naslov upoštevajte, da stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
V primerih, ko prijavljena napaka ni sporna, zahtevi ugodimo v roku osmih dni po prejemu izdelka v pregled. V nasprotnem primeru vas v roku osmih dni po prevzemu izdelka na sedežu upravitelja spletne trgovine pisno obvestimo, da je napaka sporna.
Pozor! V primerih, ko je prijavljena stvarna napaka na izdelku sporna, vam bomo po zaključku postopka izdelek vrnili v enakem stanju, kot je bil prevzet. V kolikor boste želeli uveljaviti garancijo za brezhibno delovanje izdelka, boste to lahko po prevzemu izdelka pri nas nadaljevali na pooblaščenem servisu.

 

Pritožbe in spori:

Trgovec spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Trgovec se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s trgovcem lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 031 848 014 ali po elektronski pošti na info@tehes.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@tehes.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Trgovec se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si trgovec prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

 

Izvensodno reševanje potrošniških sporov:

Skladno z zakonskimi normativi trgovec ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Trgovec, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj:
 

http://ec.europa.eu/odr
 

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

 

 

Pogoji veljajo od 26.11. 2018.

 

 

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!