tehes.s je spletna trgovina, s katero upravlja samostojni podjetnik Gašper Temlin s.p., v nadalnjem besedilu “trgovec”. Svetujemo vam, da pred uporabo strani spletne trgovine pazljivo preberete spodaj navedene Pogoje poslovanja. Z uporabo spletne strani izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji. Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da neporabljate spletne trgovine tehes.si. Trgovec si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletnem mestu tehes.si kadarkoli in brez vnaprejšnjega obvestila. Vse spremembe so zavezujoče za kupce, zato vam priporočamo, da pred nakupom artiklov iz tehes.si preberete pogoje poslovanja..

Upravitelj spletne trgovin rezervni-deli.tehes.si - tehes.si

Servis in prodaja, Gašper Temlin s.p.
Kurirska pot 14
4207 Cerklje
E-pošta: info@tehes.si
url: rezervni-deli.tehes.si
TRR, BANKA KOPER d.d.: SI56 1010 0005 2824 837

Davčni zavezanec: DA
Davčna številka: SI29830028
Matična številka: 6537189000

Poslovalnica:
TEHES.SI - rezervni deli za belo tehniko.
Karantanska cesta 2
1230 Domžale

Člani spletne trgovine in uporabniki

V spletni trgovini lahko opravljate nakupe kot posameznik – fizična oseba ali pa kot podjetje oziroma pravna oseba. Pod pravno osebo se smatrajo podjetja, samostojni podjetniki in posamezniki, ki uporabljajo nakupljeno blago v pridobitveni dejavnosti.

Fizične osebe so izključno uporabniki, ki pridobivajo in uporabljajo blago in storitve za namene izven njihove pridobitne ali poklicne dejavnosti. Za kupce, ki so fizične osebe po tem pravilu, veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov ter določila Splošnih pogojev poslovanja.

Pravne osebe so uporabniki, ki blago in storitve pridobijo ali uporabljajo za namene njihove pridobitne ali poklicne dejavnosti. Za kupce, ki so pravne osebe po teh določilih veljajo pravila Splošnih pogojev poslovanja, ki jih sprejmejo ob registraciji oziroma ob oddaji naročila ter določila Obligacijskega zakonika. V primerih, ko naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov le v primerih, ko je to posebej navedeno v samem zakonu.

Cene

Vse cene v spletni trgovini tehes.si so navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Cene veljajo ob sklenitvi pogodbe oziroma ko kupec dobi sporočilo, da je naročilo v obdelavi. Cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Ponudba velja po teh pogojih do prodaje zalog.

Načini plačil

Z gotovino po povzetju. Naročilo plačate dostavljavcu z gotovino, ko vam le-ta dostavi naročeno blago. Celotna kupnina + stroški dostave so navedeni v naročilu, in držijo, razen če ni bilo kasneje kako drugače dogovorjeno.
Naročila

Podatki o sklenjeni pogodbi oziroma o oddanem naročilu so shranjeni pri trgovcu. Dosegljivi so v podatkovni bazi trgovca (dostop po elektronski pošti ali po telefonu). Pogodba se lahko sklene v slovenskem jeziku. Pogodbo oziroma naročilo lahko sklenete po telefonu, elektronski pošti ali internetu preko spletne trgovine. Popravke ali dodatke k naročilu nam lahko pošljete po elektronski pošti.

Koraki nakupa – sklenitev pogodbe

Izbor artiklov – oddaja naročila

Uporabnik izpolni v rubriki naročila vsa polja. Izbere tudi kateri artikel bo kupil. Ob nakupu več kot enega artikla, mora uporabnik v okence opombe vpisati kakšno število kosov izdelka bo kupil.

Kupec ima možnost preklicati naročilo v vrsti preko elektronske pošte v času dveh ur. Naročilo se hrani v “Arhivu” na strežniku ponudnika.

Naročilo potrjeno – pogodba sklenjena

V roku najkasneje 72 ur med delavnimi dnevi (sobota, nedelja in dela prosti dnevi so nedelavni) trgovec pregleda naročilo, preveri dobavljivost izdelka ter potrdi naročilo oziroma ga zavrne. V primeru, da se cena v času obdelave naročila spremeni, se trgovec zavezuje, da bo poskusil ponuditi uporabniku nižjo ceno ali ponuditi ustrezno rešitev, ki bi bila obojestransko zadovoljiva. Trgovec si pridržuje pravico, da pokliče uporabnika na njegovo telefonsko številko oziroma ga kako drugače kontaktira.

Blago odposlano

Trgovec v zapakira in odpošlje blago s priloženim originalnim računom in morebitnimi navodili ali pa ga stranka prevzame na prevzemnem mestu.
Preklic naročila

Prejeta naročila preko spletne trgovine tehes.si lahko kupec brez dodatnih stroškov prekliče v roku 2 ur po oddaji naročila po elektronski pošti. Po preteku 2 ur mora preklic naročila opraviti izključno preko elektronske pošte info@tehes.si. Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Če ga želite videti, omogočite Javascript. . V elektronskem sporočilu je obvezno potrebno navesti naslednje podatke:

V naslovu sporočila: Preklic naročila
V vsebini sporočila: a) ime in priimek kupca b) naslov kupca c) številka naročila
Dobavni rok

Trgovec se bo potrudil, da bo blago dostavljeno do naročnika v navedenih rokih. Po oddaji naročila boste prejeli njegovo potrditev, ki vsebuje potrditev naročenih artiklov in skupno ceno. V potrditvi naročila bosta navedena tudi telefonska številka in naslov elektronske pošte za stike s kupci, na katerega se lahko obrnete v primeru kakršnihkoli vprašanj ali pripomb v zvezi z vašim naročilom. V primeru, da blaga, ki ste ga naročili, ni na zalogi, se bomo z vami dogovorili o dobavnem roku. Trgovec si pridržuje pravico, da lahko v času do izdaje statusa, da je naročilo “V obdelavi”, naročilo za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji ne more izvesti, zavrne.

Dostava
Dostavo naročenega blaga opravlja naš pogodbeni partner. Za vsa naročila do 16h, se bo trgovec potrudil, da bodo odpremljena še isti ali naslednji dan (pod pogojem, da je blago na zalogi). Dostava blaga je omejena na ozemlje države Slovenije (za drugačen dogovor nas prosim povprašajte). V nobenem primeru trgovec ni odgovoren za prekoračen rok dostave. Dostava se izvrši na naslov, ki ste ga navedli ob prijavi ali naročilu. V primeru, da vas ob času dostave ni na naslovu, se bo dostavljalec dogovoril z vami o ponovni dostavi brez dodatnih stroškov, seveda je dostavljalcu dovoljeno, da vas pokliče na kontaktno številko, katero ste oddali ob prijavi na spletni strani. V primeru, da zaloga poide, vas bomo o tem nemudoma obvestili in vam predstavili ostalo ponudbo ali vam sporočili dobavni rok za naročene artikle.
Dobavni rok začne teči ob 16.00 uri na dan prejema potrdila o plačilu oziroma od takrat, ko ste dobili po elektronski pošti obvestilo, da je vaše naročilo “V obdelavi”. Dobavni rok je takoj iz zaloge, razen če artikla ni na zalogi, potem se bosta trgovec in naročnik dogovorila kdaj najhitreje lahko artikel pride na zalogo. Artikli, ki so na zalogi, bodo odposlani že isti dan ali naslednji delovni dan po prejetem naročilu. V primeru, da izdelki niso na zalogi, vas bomo obvestili o nameravanem roku dostave.
Dostava se izvaja preko naših pogodbenih partnerjev Pošta Slovenije.
Strošek dostave krije kupec in sicer v vrednosti 4.50€ (velja za kakršnokoli količino nakupa), kljub temu Pošta Slovenije prejemniku zaračuna 1.05€ oziroma po veljavnem ceniku Pošte Slovenije provizije ob prevzemu paketa.
Dostava se ponavadi vrši v dopoldanskem času. Če dostava ni uspešna oziroma če ste ob času dostave odsotni, vam dostavna služba pusti obvestilo. Z obvestilom lahko paket prevzamete na lokalni poslovalnici Pošte Slovenije. Priporočamo tudi, da ob naročilu navedete telefonsko številko na katero ste vedno dosegljivi (npr. vaš GSM), saj vas bodo v primeru da je paket večjih dimenzij, predhodno poklicali.
Naročene izdelke lahko osebno prevzamete tudi na našem sedežu, ob prehodnem naročilu in seveda predhodnem klicu trgovca.

Vračila blaga
V primeru, da z naročenimi artikli niste zadovoljni, imate po prejemu blaga na voljo 14 dni časa, da pisno odstopite od pogodbe. Rok začne teči naslednji dan po prevzemu blaga. Izdelki morajo biti nato vrnjeni v roku 30 dni po obvestilu o odstopu od pogodbe. Stroške vračila krije kupec.
POZOR! Možnost odstopa od pogodbe NE velja za pravne osebe, iz določila Člani spletne trgovine in uporabniki iz Splošnih pogojev poslovanja.
Pred vračilom nas obvestite na elektronski naslov ali nas pokličite na telefonsko številko, da se dogovorimo o najboljšem načinu vračila. Odkupninskih pošiljk ne sprejemamo.
Izdelki naj bodo nepoškodovani in v originalni embalaži s priročniki in vsemi garancijskimi potrdili. Vračilu obvezno priložite kopijo originalnega računa. Kupnino za vrnjene artikle vam bomo nakazali na vaš transakcijski račun ali vam po dogovoru šteli kupnino kot dobropis pri naslednjem nakupu. Denar vračamo izključno na transakcijske račune in ne izplačujemo gotovine. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. V kolikor so izdelki poškodovani, rabljeni, umazani, brez originalne embalaže ali pa je ta poškodovana, si trgovec pridržuje, da vračilo zavrne ali pa zaračuna ustrezno odškodnino. Denar vam vrnemo takoj, ko prejmemo blago oziroma najkasneje v 30 dneh.

Odstop od pogodbe ne pride v poštev v naslednjih primerih:
če je blago poškodovano, umazano ali pa so vidni sledovi uporabe (v notranjosti in zunanjosti aparata oz. artikla).
V kolikor vrnjeni izdelek spada v zgoraj navedene primere, pa se trgovec odloči, da ga bo vseeno vzel nazaj kot uslugo stranki, se lahko zaračuna odškodnina za čiščenje oziroma vzpostavitev prvotnega stanja v višini do 15% vrednosti izdelka z DDV.
V pojem blago, ki ga obravnava Zvpot, se šteje tudi embalažo, saj je sestavni del blaga, ga reklamira, vsebuje slike izdelka ter tehnične značilnosti. Z uničenjem ali poškodovanjem embalaže se vrednost blaga zniža. Vsako embalažo je namreč možno lepo odpreti tako, da ni vidnih posledic odprtja. Za poškodovano embalažo, za katero je odgovoren potrošnik (npr; ker je pri vračilu nepazljivo zapakiral paket, ali ker je ob odpiranju nepotreboma raztrgal embalažo) lahko trgovec zaračuna odškodnino do višine 20% vrednosti blaga.

Možnost vračila ne velja za:
Potrošni material, v kolikor so izdelki odpakirani iz originalne embalaže ali je prelomljen varnostni žig
Blago, ki je bilo izdelano oziroma naročeno po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim posebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe (na primer; računalnik sestavljen iz komponent po željah naročnika, hrana, pijača, pokvarljivo blago z rokom uporabe, vstopnice, …).
Če je blago take narave, da ni mogoče preveriti ali je še vedno v izpravnem stanju. Primer: (Ele.) programator, razni senzorji/tipala, motorji, termostati, ele. ventili/ključavnice, presostati ter podobno.
Navedene izdelke menjamo za enak izdelek le, če so poškodovani ali kako drugače nedelujoči. V primeru, da zgornji pogoji niso upoštevani, bomo morali odstop od pogodbe blaga zavrniti.

Izdelke lahko vrnete na naš naslov osebno ali z dostavno službo na naslov. Prosimo, da se pred vračilom posvetujete z trgovcem na email naslov ali po telefonu, kateri način je za vas najboljši.

Svetujemo da pred vračilom blago ustrezno zavarujete v primerni embalaži za pošiljanje

Garancijski pogoji za blago
Garancija velja za izdelke, ki so kupljeni na podlagi priloženega računa in je na računu ali garancijskem listu navedena garancijska doba. Kot datum prodaje pa velja datum na računu. Garancijo se uveljavlja z računom ali kopijo. Garancija za vse izdelke, ki imajo garancijo, je 6 mesecev. Za izdelke, ki imajo daljšo garancijsko dobo, je le-ta posebej označena. Garancija ne velja za potrošni material!

Proizvajalec je, v skladu z zakonom, dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Za hitrejšo reklamacijo priporočamo, da garancijo uveljavljate neposredno na pooblaščenem servisu, saj bo tako hitreje rešena. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca ali samo z računom. Vse tovarniške okvare in pomanjkljivosti, ki bi nastale v garancijskem roku bodo odpravljene brezplačno. Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom.
Garancija praviloma ne velja za: potrošni material, baterije, Ni-Cd, NiMH akumulatorje, žarnice, elektronske komponente in podobne izdelke.
Garancija preneha veljati pri:

okvarah nastalih zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in okvar v primeru višje sile (napetostni sunek, strela….)
če je v izdelek posegala nepooblaščena oseba ali če je ugotovljeno, da je kdo posegal v izdelek brez našega pisnega dovoljenja.
pri spremembah na aparatu
pri nestrokovnem dodajanju konstrukcijskih sklopov, samovoljnem ožičenju elementov kot so stikala, potenciometri, vtiči itd.
pri uporabi drugih elementov, ki originalno ne spadajo k aparatu
pri priklopu na napačno napetost ali vrsto toka
pri napačnem upravljanju ali poškodbah zaradi malomarnega ravnanja
pri defektih, ki nastanejo zaradi premostičenih varovalk ali zaradi uporabe napačnih varovalk
V kolikor želite dodatne informacije v zvezi z pooblaščenimi servisi in garancijo, se obrnite na trgovca.

Varovanje podatkov in zasebnost

Registracija in/ali vpis osebnih podatkov spletno trgovino tehes.si je nujen in izključno potreben samo za pravilno izvajanje storitev trgovca. Trgovec ne bo nikoli posredoval, prodal, dal v najem ali kako drugače trgoval z vašimi osebnimi podatki. Vaši osebni podatki ne bodo nikoli uporabljeni, če se ne strinjate z načinom uporabe. Uporabnikom je na voljo vpogled v podatke, ki jih hranimo o njih, preko njihovega uporabniškega računa.
Trgovec v spletnem mestu uporablja kar nekaj različnih varnostnih tehnologij za zaščito vaših podatkov in zasebnosti.
Vse podatke, pridobljene ob naročanju, bo trgovec uporabljal izključno v namene lastne spletne trgovine in jih ne bo delil, prodal ali uporabljal v kakršnekoli druge namene in s tretjimi osebami.

Avtorske pravice
Spletna trgovina tehes.si in vsi podatki, opisi izdelkov, programska koda, tehnologije, slike artiklov in grafika ter ostali ne našteti elementi prikazani na spletnem mestu trgovca so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in drugimi zakoni in uredbami avtorskega prava in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati, brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovne znamke in logotipi priznanih podjetij so v njihovi lasti.
Odgovornosti
V spletni trgovini tehes.si se trudimo po svojih najboljših močeh, da bi spletno mesto vključevalo točne in ažurne informacije o izdelkih, cenah in zalogi. Vendar pa trgovec ne daje garancije ali jamstva za točnost informacij, prav tako pa ne prevzema nobene odškodninske ali druge odgovornosti za napake v vsebinah spletnega mesta. Slike artiklov so simbolične in ne predstavljajo dejanskega stanja in ne zagotavljajo lastnosti izdelka (barve, dodatna oprema).
Trgovec stremi k najvišji mogoči stopnji ažurnosti in pravilnosti objavljenih podatkov na spletnem mestu. Kljub temu pa lahko zmanjšana stopnja delovanja uporabljene tehnološke rešitve, vnos, prenos ali pa kakršnakoli druga obdelava podatkov povzroči napako, ki je prikazana na spletnem mestu. V primeru, da obiskovalec spletne strani ocenjuje, da gre za napačno prikazan podatek, lahko trgovcu sporoči na kontaktne naslove. Trgovec ni odgovoren za občasno nedelovanje strani, morebitno nepravilnost podatkov in tudi ne za morebitno škodo, nastalo zaradi uporabe netočnih ali nepopolnih informacij ter nezmožnosti dostopa in uporabe informacij na teh spletnih straneh.

Poškodbe pri transportu
Kupec je pri prevzemu pošiljke dolžan pregledati njeno vsebnost. V primeru, da so na pošiljki fizične poškodbe, ali da manjka njena vsebina in pošiljka kaže znake odprtja, je kupec dolžan celotno pošiljko (paket, zaščitna embalaža, izdelki) reklamirati pri dostavljalcu, ki je dolžan rešiti reklamacijo na svoje stroške, če se mu dokaže odgovornost. O poškodovani pošiljki nemudoma kontaktirajte prodajalca na email ali po telefonu.